Levertijd bestellingen

Leveringstijd:
Bij een betaalde bestelling voor 22.00 uur wordt het product dezelfde werkdag nog verzonden. Deze wordt normaliter binnen 24 uur afgeleverd op het door u ingevoerde afleveradres in Nederland of België. Bij zware pakketten en palletzendingen is het voor 15.00 uur besteld voor dezelfde werkdag verzending. Pallet zendingen zijn artikelen zwaarder als 30kg en deze artikelen worden niet in het weekend geleverd. Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u van ons diverse mails zoals; een orderbevestiging, factuur & een e-mail dat uw bestelling verstuurd is. Ook ontvangt u van PostNL een e-mail waarmee u het pakket kunt volgen. Wanneer een artikel besteld kan worden met een vermelding als levertijd, wordt dit altijd uitgedrukt in werkdagen. * Zware pakketten en palletzendingen zijn artikelen zwaarder als 30kg.

Artikel in backorder/uitgestelde levering:
Wanneer een bestelling niet compleet verstuurd kan worden doordat één of meerdere artikelen niet op voorraad zijn, wordt uw bestelling geparkeerd tot uw bestelling compleet is voor uitleveren. Wij streven er na om orders binnen 5 werkdagen uit te leveren. Indien wij een order niet compleet kunnen verzenden, nemen wij contact met u op. Voor het opvragen van exacte levertijd kunt u altijd contact met ons opnemen. 

Leveringsinformatie:
Uw bestelling wordt bezorgt door PostNL. In samenwerking met PostNL streven wij ernaar om uw bestelling binnen 24 uur te bezorgen. Het kan voorkomen dat uw bestelling langer onderweg is dan u van PostNL gewend bent. Om te controleren waar uw zending zich bevindt, kunt u ook met het ontvangen pakketnummer uw pakket volgen op de site van PostNL. Het pakketnummer (Track & Trace) ontvangt u van ons per mail op het moment dat uw pakket verzonden is. Wanneer U geen informatie te zien krijgt of als u andere vragen heeft neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen U graag verder.

Mocht PostNL langskomen op het moment dat u niet thuis bent, wordt het pakket in eerste instantie aangeboden bij uw buren, wanneer dit niet mogelijk is of u aangeeft dit niet te willen zal er geen levering plaats vinden en kunt u met uw tracking code op de site van PostNL een nieuwe afspraak maken. Via de ontvangen tracking e-mail, welke u ontvangt nadat het pakket bij ons verstuurd is kunt u na de 1e afleverpoging een nieuwe afspraak maken met PostNL. Wanneer u wenst om uw bestelling niet bij de buren af te leveren dan kunt u dit aanvinken in het bestelproces bij punt 2 verzendmethode. .