Klachten

Klachten 
HoukemaTools streeft ernaar u optimaal koopgemak te bieden. Onze site en onze klantenservice zijn er daarom op ingericht u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het winkelen. Mocht u toch klachten hebben dan verzoeken wij u ons hier zo snel mogelijk van in kennis te stellen. Dit kunt u het beste doen door het klachtenformulier op te vragen doormiddel van een e-mail verzenden naar [email protected] Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, nemen wij binnen uiterlijk 5 werkdagen contact met u op. Wanneer de klacht toewijsbaar is aan HoukemaTools, zullen wij dit zo spoedig mogelijk oplossen. Wij komen binnen 14 dagen met een passende oplossing, tenzij het door HoukemaTools niet op te lossen is.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)".